2010-08-20
 12:22:26

20 augusti 2010

Redan hemma från skolan hihi! Väldigt skön skoldag, nu börjar man faktiskt prata med lite mer folk i klassen också. Det är klart att det är lite stelt och så eftersom vi bara gått med varandra i fem dagar men jag hoppas att det kommer bli bra stämmning i den här nya klassen. Just nu försöker jag få tag i Tintin för jag vill att hon ska följa med mig och köpa lite nödvändiga skol saker men hon svarar inte .. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om hon fortfarande ligger och sover men jag ska snart försöka ringa henne igen!

Nu är det iallafall bestämt att jag åker hem till Jess och Tess i Spånga ikväll så då får jag skriva några inlägg därifrån, nu ska jag gå och göra lite varma mackor till lunch mums!


Imorgon kommer min Sebastian hem från Barcelona så då ska jag träffa honom, wiii :)


matilda

UPPDATERA MER TJÄJEEEEN :)))

pozzz



PUBLICERAT: 2010-08-22, 13:21:20 | URL: http://oijer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: