2010-08-18
 16:29:36

Barnvakt imorgon!

Nu är det så att jag har verkligen ingenting att göra, egentligen har jag ingen ork att göra något speciellt heller men jag känner att jag inte kan sitta framför datorn längre .. De enda planerna jag har ikväll är att Tintin ska komma hit och vi ska anmäla oss till en magdans kurs på Egyptiskt Kulturcentrum! Jag hoppas att vi inte anmäler oss försent så vi inte får någon plats.. Men jag hoppas på att vi kommer med i en Trumsolo grupp annars tar vi nog magdans med sjal. Anyway, imorgon ska jag vara barnvakt för första gången på hela sommaren. Innan sommaren jobbade jag för ett jätte trevligt par med två söta döttrar, jag hämtade tjejerna på dagis varje onsdag och hjälpte till på helgerna när det behövdes. Nu i sommras tog vi ett litet uppehåll men imorgon är det dags igen! Jag har faktiskt saknat tjejerna så det ska bli kul att träffa dom igen, jag ska natta dom därför kommer jag nog inte kunna skriva något imorgon kväll. Så nu vet ni det, puss på er sålänge ♥

 
Här är Molly 4 år, Jag och Ella 2,5 år!
Haha jag gillar verkligen Mollys grimars på den första bilden ;)


Alexandra

hej!:) veckans blogg is on, http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/august/v-som-i-veckans-blogg.html#comment



PUBLICERAT: 2010-08-19, 10:32:13 | URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: