2010-08-22
 11:41:44

Dålig uppdatering

Okej ja dålig uppdatering jag vet! Men jag har inte haft tid haha, jag sov ju hos Jessica och Therese i Fredags och igår var jag med Sebbe som kom hem :) Tyvär har jag inga bilder från Jess och Tess än, vi får se om det kommer senare.
Idag ska jag vara lite duktig och gå och simma med Tintin och min lillebror Daniel, vid halv ett ska vi gå till Forsgrenska på Medis. Jag tycker ändå det ska bli ganska skönt att simma även fast jag just nu känner att jag håller på att bli sjuk .. Både min hals och mitt huvud värker, verkligen jätte kul. Men jag har druckit en kopp te så det känns iallafall lite bättre nu! Efter vi har simmat ska jag även orka gå på ett öppet hus på en magdans skola där jag, Tintin och Clara ska börja ta danskurser. Det ska bli lite roligt ändå för dom kommer att ha en uppvisning och sedan kommer man även få prova på lite magdans där.
Men nu måste jag lägga mig och vila lite innan vi drar och motionerar haha! Puss ♥


En magdans bild på Clara, mig och Tintin! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: