2010-08-25
 16:45:00

Im back!

Ja jag har saknat er också! Nä men jag har ju inte bloggat på ungefär tre dagar nu eftersom jag drog på mig en förkylning i söndags så jag har verkligen haft någon ork att blogga de här senaste dagarna. Men nu börjar jag må lite bättre och uppdateringen kommer att sätta igång igen.
Iallafall, i måndags började ju skolan enligt schema och jag tycker att det känns helt okej hittills dock har det varit ganska slappa lektioner eftersom det är första veckan så jag får väl förbereda mig på lite jobbigare dagar ..
Just nu är jag hemma hos mig med Clara och vi checkade precis min mejl och såg att vi hade fått en bekräftelse från dansskolan ECK, så den 4 september ska vi börja på en trumsolo kurs det ska bli väldigt kul!

Nu ska vi kolla klart på The simpsons, vi hörs senare! ♥


Clara

Dålig uppdatering .. Suck



PUBLICERAT: 2010-09-01, 16:11:14 | URL: http://claralindblom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: