2010-08-20
 08:48:08

Skönt med fredag!

Så nu är äntligen fredagen här, alltid lika skönt! Idag blir det en kort skoldag för mig, jag tror att vi skulle sluta innan lunch faktiskt. Efter det ska jag dra hem och anmäla mig till en magdans kurs, det blir nog med sjal ändå så jag hoppas att det är kul.. På kvällen ska jag förhoppningsvis hem till Jessica och Therese, mitt favorit tvillingpar haha, och sova där och det är alltid lika mysigt! Det blir nog en film och godiskväll och jag ska försöka sno Jessicas kamera och ta lite bilder eftersom min är borta ... Men nu måste jag springa iväg till skolan!
Ha en skön fredag :)


Jessica, Jag och Therese för ganska länge sen!


natasha

hej hej karro;)

guess who?hahahah

fin blogg;)



PUBLICERAT: 2010-08-20, 16:40:22 | URL: http://strawberrydeluxe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: