2010-08-17
 20:18:10

Tredje gången gillt ..

Detta är tredje bloggen jag skapar på två dagar! Blogg.se och Hotmail.com samarbetade tyvärr inte med mig och jag kom därför inte in på mina konton .. Men nu funkar allt som det ska och jag är här för att stanna, haha!
Just nu är jag hemma hos Tintin med Clara, vi sitter och lyssnar lite på musik och pratar om livet ( = Claras nervositet inför hennes första skoldag imorgon .. ) Efter min andra avklarade skoldag träffade jag Ludvig och Gustav, vi drog till Ringen där vi mötte upp Clara och Tintin. Vi fortsatte mot Globen köpcentrum där vi träffade Rebecka och Evelyn, roliga tjejer.
Nu ska jag äta en sen middag, ha det bra! ♥


Petter feat. Veronica Maggio - Längesen
En jätte fin låt, love it


Anonym

är du och sebastian tillsamans? Va inte ni bästa kompisar? berätta lite om erat förhållande


Karolina

Haha ja vi är tillsamans, och ja vi var bästavänner för ganska länge sen. Men det jag kan säga är väl att vi snart har varit tillsamans i två månader och att det känns jätte bra! :D



PUBLICERAT: 2010-08-18, 12:54:17 | URL: http://karolinamarias.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: