2010-09-10
 13:03:15

2010-09-10

Idag har det varit friluftsdag med min skola, vi var tvugna att åka ända ut till Brommaplan för att spela lite brännboll ganska ovärt men ändå helt okej! Jag kom hem för ungefär 50 minuter sen och kände att jag ville skriva ett litet inlägg, snart så slutar Clara skolan och då ska vi åka in till stan och shoppa lite! Jag vill köpa en ny navelpiercing och kläder hihi. Funderar också på att köpa lite träningskläder nu när jag tränar regelbundet, men vi får se :)
Nu ska jag titta klart på Cityakuten på 3:an vi hörs nog lite senare, love


Bara en såndär enkel tränings outfit som man kan träna i kanske?
Linne från Reebok 99 kr, Byxor från Soc 249 kr. Inte allt för dyrt :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: