2010-09-15
 17:00:26

Bad update

Okej nej jag har inte uppdaterat på två dagar nu, jag har inte ens varit inne på datorn (?!) men de här två senaste dagarna har jag bara inte haft orken! I måndags så pluggade jag lite och var hemma hos mig med pojkvännen och tog det lugnt, igår var jag på Medis-badet och dansade magdans och efter det var jag ganska trött så därför blev det ännu en hemmakväll med Sebbe vilket jag tycker är ganska mysigt nu när det börjar bli lite kallare och regnigare. Ikväll så är det lite plugg inför ett varmköks-förhör vi ska ha imorgon sen så ville Sebbe komma hit och titta på Kungarna av Tylösand så det är det jag har framför mig ikväll! Vi får se om jag hinner med ett till inlägg ikväll, annars får ni ha det så bra puss ♥


En mycket fin bild på Molly och mig i datasalen idag! (:




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: