2010-09-18
 11:17:37

Godmorgon

Godmorgon allihoppa! Jag vaknade för ungefär två timmar sen, nej jag kan verkligen inte sova länge vilket faktiskt känns lite skönt eftersom jag inte sover bort hela dagen som vissa andra .. Utan istället sitter jag här vid datorn och har tråkigt men men what to do?
Jag smsade nyss med Clara och vid ungefär ett kommer hon in till Söder och så ska vi gå och titta på en jacka till mig, just nu har jag tagit Felicias jacka men jag är ganska säker på att hon vill ha tillbaka den snart så jag måste verkligen hitta en egen nu när det börjar bli kallt! Nä men nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra lördag ♥

 


Hade tänkt mig en sån här vanlig jacka nu till hösten! Jackan är från hm och kostar 299 kr.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: