2010-09-18
 00:57:23

Hemma igen!

Så nu har jag precis kommit hem och slagit mig ner i soffan med lite choklad, ajaj inte bra..! Menmen, ikväll har jag verkligen inte gjort något speciellt utan jag har varit ute i kylan och frusit med mina vänner. Det har varit roligt trots att jag har frusit och blivit på lite dåligt humör, men sånt är livet :)
Imorgon kommer jag inte ha så mycket ledig tid för så tidigt som möjligt ska jag dra med Clara till Ringen för att titta på en höst jacka på hm, efter det vid tre ungefär ska vi gå på dans (dock ska inte Clara vara med och dansa pågrund av sin nya navelpiercing ..) när vi är klara med dansen måste vi snabbt hem till mig och käka innan Clara följer med mig och är barnvakt hela kvällen. Det blir alltså en heldag med bästavännen Clara, vilket aldrig är fel!
Nej men nu måste jag sätta mig och ha otroligt tråkigt fram för datorn/tvn, puss ♥


En gammal bild på Clara och mig, funderar på ett spara ut min ögonbryn så dom blir lite tjockare som på denna bild och tona mitt hår så det blir ungefär lika mörkt som det var då! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: