2011-01-01
 21:06:53

Trött

Nu kom jag och Felicia precis hem från Trångsund, Tintin glömde sin väska när vi var där igår och då var vi tvungna att följa med henne dit och hämta den. Våra planer för kvällen är att bara ligga här och slappa, båda är väldigt trötta idag och jag känner att jag nog inte har ork för något annat än att slappa framför tvn och datorn. Imorgon tänkte jag visa lite bilder på min senaste shopping, puss så länge.




En bild på mig och Tintin från igår, jag gillar verkligen hennes porrblick hehe!
Btw så kanske ni ser att mitt hår är väldigt lockigt? Jag blev lite besviken när jag gick ut eftersom det var snöstorm och mitt hår blev helt platt direkt, suck..


Anonym

karrO din l00ser, japp det är med tanke på bilden som jag väljer mina ord



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: